Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-03-23
21:41:29

Varm dag i Tyskland
I dag har det varit en så otroligt varm dag! Solen sken och det var 15+ ute, så folket här bar fram Dressyrstaketet och red ute. olk blir så konstiga när det är vår ute (tycker min mamma iaf) hehe.
Gin Noir red jag altså ute i dag, han tittade först lite skumt på dedär staketet, jag sket i det och red på! Han fatta vinken och sket i staketet också ;)
Han gick superduper, jätte fin trav och alla övergångar, galoppen inklusive lite förvänd galopp var bra! Så jag var helnöjd med häst o väder :)
Senare red jag Flori som jag tränade byten och passage på! Riktigt skoj dedär tycker jag. Fick även skritta 40 min på en häst som är skadad, så då tralla jag runt där i skritt alldeles ensam, lite smått tråkigt? Nepp för man kan göra massor med spännande saker i skritt :D ändra tempot, rida olika vägar, göra övergångar o massa mer skoj hihi ;)

Här är bilder på min söta ponny Feno-Me och söta hästen Gin Noir!

Gin Noir på ute banan i dag

 

Lite galopp

 

Lite trav :)

 

Självklart söta Feno-Me var med mig på utebanan när jag tittade på dom andra :D

 

Kommentarer:
#1: gunilla johansson

2011-03-24 @ 08:39:56
#2: gunilla johansson



Hej Sofie

Det var jätte trevliga foton på dig o hästen.



KRAM PÅ DIG<<

2011-03-24 @ 08:42:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: