Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-03-28
13:52:16

Redan klar för dagen!
Gud vad skönt att vara färdig för dagen såhär tidigt! Helt klar är jag inte riktigt, väntar på att några hagar skall bli lediga så jag kan släppa ut mina hästar :) Just nu står dom och slafsar i sig mat! Feno-Me är den största sölgrisen av dem 2 kan jag ju definitivt säga ;)

Ridningen i dag var riktigt bra :D Började med Flori den stora! Och jag kunde faktiskt sittaner riktigt bra på honom i dag! Feno-Me var jätte hurtig och flitig, jobbade med övergångar, trav, halt, skritt,halt, trav osv till slut kom han under sig riktigt bra med sina bakben och fick upp ryggen riktigt fint! Då blev de  minsann ännu bättre trav :D


Söta Feno-Me ponken ;)

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: