Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-03-27
20:58:55

Färdig tävlat för denna gången!
Nu var tävlingen avklarad, det var Bandits första Dressyrtävling! Fick reda på det med ;)
När vi kom dit och jag såg dem andra tävla inne på banan, lade jag märke till att dom hade spö? Så frågade jag Natali om dom verkligen får ha det!? Så sa hon, ja man får alltid ha spö nästan, ibland står det att man inte får ha det. FEI klasserna får man inte ha spö i.
ALLA Tyskar rider faktiskt inte bra :P kom på mig själv igen med den sanningen ;) lite tänker jag alltid som så att alla tyskar rider bra! Men ack så fel min hjärna har! Bonnridning fanns det alltså på denna tävlingen med ;)
Bandit o Natali var urtjusiga iaf! 3 st hästskötare vart med! jag, Nina och Konzi ---> (som äger ponnyn)


Nina torkar bajs! Konzi tittar på Natali håller svansen, Ponnyn bajsade såklart på sig lite.

 

Ponny, Natali och Nina

 

Precis utkommen från banan :)

 

Kommentarer:

Hej! Första gången jag tittar in på din blogg, fick tips av någon som kommenterade svenskponnydressyr.blogg.se som jag driver med Amalie Egholm Hebsgaard. Jag undrar ifall du vill blogga ifrån någon nationell eller internationell tävling du nyss varit på eller ska till :)?

/Klara

Svenskponnydressyr

2011-03-29 @ 21:32:50

Hej! Första gången jag tittar in på din blogg, fick tips av någon som kommenterade svenskponnydressyr.blogg.se som jag driver med Amalie Egholm Hebsgaard. Jag undrar ifall du vill blogga ifrån någon nationell eller internationell tävling du nyss varit på eller ska till :)?

/Klara

Svenskponnydressyr

2011-03-29 @ 21:36:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: