Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-03-19
12:52:01

Equitana!
I dag fick jag stiga upp tidigt för att vi skulle bli färdiga. En annan tjej gick upp kl 5 för att longera hästar (y)
Jag longerade Gin Noir ute i dag...geggit som bara den, men han gick bra ändå ;) duktig ponny pålle det!
När jag red på Feno-Me frågade en annan kille (tränare till Christian Von Krusenstierna) om jag hade tävlat i falsterbo eller i globen med min ponny! eller något annat sånt stort, då fick jag bara säga "neee jag har bara vart med på SM" haha! Han tyckte jag skulle lära ponnyn galoppombyten, piaff o hela köret för o fortsätta tävla på den nästa år. I tyskland är det lite vanligare att man tävlar i hästklasser på ponny.
Nu ska vi åka till Equitana och kika runt...hoppas jag inte tappar bort mig, för min mobil fungerar ej nu!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: