Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-06-28
17:38:12

Varmt varmt varmt!
I dag kom jag till gården lite sent :) Mn vi började med att ha en ridteori lektion på fina Feno-Me. Jag började värma upp i ridhuset...så när mamma kommer in säger hon ju givetvis att jag hade glömt min sadelgjord ;) (Det var verkligen inte planerat, höhö) Tog nog 10 min innan eleverna upptäckte det :)
Feno-Me var jätte duktig men lite trött, var ju så hiskeligt varmt!
Efteråt fick jag ha uteritten med ett par elever :) ca 8-9 st var vi. Dom blev helt chockade när jag skulle ha uteritten "Va, ska vi få ha uteritt med dig :D:D:D:D:D" Ungefär så lät det. Och jag skojade inte med dom, fick förklara det ett antal gånger, utan dom skulle faktiskt få rida ut med mig hihi!
Hade förövrigt Liari med mig på uteritten (: Han tyckte det var görskoj! Speciellt när vi drog på i galoppen ;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: