Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-06-20
14:28:38

Ridteori!
Ridteori var först på morgonen för dom nya eleverna! Dom tyckte det var grymt skoj att se ;) Sen ska dom bara härma efter...bus enkelt! Eller kanske inte så jätte enkelt :P Men det går! Det kan jag lova.

I alla fall så var Feno-Me jätte duktig och visade både rätt och fel, jag visade även rätt och fel ;) Sen fick jag rida med på lektion med Geld! Det var skoj. Innan det red jag ut på Wacos R med Grandezza efter mig :) Dom båda tyckte nog det var lite mysigt att få trava i högt gräs som gick upp till knäna på mig och sedan galoppera på den långa grus/gräs rundan :)
Får se om det torkat upp lite tills i morgon på utebanan så jag kan hoppa där...är nämligen väääääldigt mycket vatten där! Hade kommit någon stört regnskur i förgår! Så hindren står i vattenpölar :) förhoppningsvis är det bara lite vatten kvar sedan (som är bra att träna i).

Feno-Me 1,20 bana på utebanan :)

 

www.stuterimw.com

 

 

(Förresten så vann Jessica och Gerswin sin Nationella på Lilla Edet med 69,82% FEI Ind Mästerskap Ponny)

GRATTIS!

 

V Gerswin och Jessica Hagström

 

 

 

Kommentarer:
#1: Jessica

ojaa bus enkelt att härma.. hmm.. elr kanske inte men försöka kan man ;)



Tack så mkt :D

2011-06-20 @ 16:58:30
#2: Fia

Ja :D Dom har ju fått en liten idé i alla fall :)



Det var så lite så ;)

2011-06-20 @ 18:35:53
#3: Jessica

Ja det kan man ju säga att de har :)

2011-06-21 @ 00:44:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: