Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-06-18
20:54:24

Ridläger 1
Då var första ridlägret på 13 elever avslutad. Snacka om att dom hade den bästa lägersången ;) Även fast jag och Jessica inte var med i den så var den helt enkelt grym, hästar, hundar, gården, fritidsledare, ridlärare och allt var med i den :)
Super observanta har dom alla varit på sina hästar dessutom, dom har verkligen haft koll på dem ifall det varit minsta lilla! Så ingen häst med skav här inte (Y) Utan det har fått vara friska sunda hästar/ponnysar med ryttare som tagit väl hand om dem :)
Någon så glad ryttare på att ramla av som Lisa, ja det har jag aldrig sett innan ;) Hon kunde den här avramlingstekniken med att inte skada sig. Jätte + på det!  Så hon hoppade glatt upp på sin ädla lilla springare och fortsatte med att försöka göra rätt! När hon väl gjorde det förstod hon det mycket väl ;) För då flög hon inte av! O då blev hon extra glad haha :D Och lärde sig extra fort och bra! Samt att alla andra som såg på lärde sig massor :)

I morgon kommer det ett nytt gäng med elever :) Blir dock bara 8 st tror jag. Så det blir en yttepytte liten läger grupp :) Dom får det lite kämpigt med att komma på en sång som är bättre än vad läger 1 hade ;)

Min nästa tävling blir nästa söndag den 26/6 i Himledalen på Geld och Wacos R :) Dom skall gå Lätt A för Ungponny 2008. Skall bli spännande och se hur dom sköter sig i det programmet, samt mig själv också ;)


Kommentarer:
#1: Linn

Du var ju självklart den bästa stalledare vi kunnat ha :D

2011-06-19 @ 22:22:57
#2: Fia

Tjoho! :D Tackar så mycket Linn! Du får se till att komma tillbaks igen så kan jag va lika superbra igen hihi ;)

2011-06-19 @ 22:38:29
#3: Sara

Det var ett jätte roligt läger ;))

2011-06-21 @ 20:56:07
#4: Fia

Jag tyckte med det var ett jätte roligt läger Sara :)

2011-06-21 @ 21:04:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: