Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-06-24
11:33:49

Hopptävling!
Idag har det varit hopptävling hemma :) Det är ju fredag, näst sista dagen på ridlägret så då är det alltid tävling ni vet ;) (Dressyr också)
Men jag fick vara med och hoppa på Feno-Me :D Så dom fick se lite banan och alla svåra svängar som fans med. Vi trallade glatt över våra 50-60 cm hihi! Feno-Me tyckte det var gör skoj och skulle absolut velat hoppa högre. Men underlaget var inte det bästa heller. Så det dög alldeles utmärkt :)
Sedan fick jag hoppa upp på Melody och hoppa banan. Hon var jätte duktig! Hade verkligen bjudning och sög tag i alla hinder! Hon hoppar verkligen med hela ryggen, så man får se till att hålla i sig hehe ;)

Nu ska jag dressyra mig på Liari, Lanson, Wacos R och Geld! Förhoppningsvis är det ju snart tävling med dom :)
På hästarna är jag fortfarande reserv :( 2 st före mig. Men på Waco och Geld så har jag start på Söndag kl 13.00 och 14.00 (Precis samma tid som det nya lägret startar (Y)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: