Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-07-21
11:59:34

Ryckning!
I går var jag på gården i några timmar :) Skulle visa lite hur man rycker man + att jag behövde ju faktiskt rycka manen på några ponnysar :P Det fick bli Wacos R! Han hade enkel man att rycka, så det var inte så jobbigt alls. Så var det en av tjejerna (lovade att jag skulle blogga om detta) Hon tjatade och tjatade om att jag skulle rycka hennes ponnys man, hehe för hon vågade inte ;D Jag lovade aldrig att den skulle bli bra ryckt!!! För jag är ingen mästare på att rycka man haha. Jag rycker alltid för kort och jag tycker att den blev kort :P Äh, litar man på Fia så vet man inte vad man gett sig in på ;) x)

Sedan bar jag ut lite bommar i ridhuset och longerade Feno-Me där :) Han tyckte det var himla skoj att få jobba lite haha ;) Få se om jag hinner longera honom lite i dag igen (: Inte så bra om han står helt och hållet i vila nu eftersom jag planerar att tävla igen i Augusti-September. Blir ju inte så snällt mot lilla ponny bus!
(någon som är intresserad av att rida honom)? ;) hihi

En liten söt bild på Feno-Me och mig (: 2009

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: