Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-07-25
21:54:00

Juli 25, 2011
I dag så har jag arbetat Geld och Feno-Me lite. Dom tyckte det var jätte kul att få hitta på lite annat än o vila (recis som vissa andra hihi)
Sedan så har jag och Jessica smörjt in sadlarna! Vore lite tråkigt om dom spricker o går sönder, då har vi ju inga sadlar o rida i. Men nu kommer jag ha jätte fina sadlar att rida i när jag väl sätter igång igen :) Och dom lär hålla ytterligare några år till ;D
I morgon blir det teori i stället för i dag. Jag har bestämt mig för att ha löshoppning (mamma tyckte det med) Jag kommer ha Granja som är 4 år :)
Dessutom skall Geld och Feno-Me få jobba i morgon också! Då blir dom 2 små nöjda grabbar ;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: