Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-07-21
22:25:16

Hoppning!
I dag fick jag ha 2 st hopplektioner :) Förhoppningsvis tyckte inte eleverna det var heeeeelt hemskt att ha mig som tjattant ;)! Ingen flög av (läs o lär Matilda hohoho)....(skämt åsido) ;D
Eleverna tog i alla fall åt sig och kämpade hårt med sina uppgifter och gjorde det jätte bra! Va kul och se en väldig förändring mot slutet utav passen (: Får hoppas att det går bra för dom i morgon när dom har hopptävling (eller dressyrtävling)

Jessica har man dessutom väntat på i 2 dagar nu, men hon vägra ju att komma när jag är där haha ;) För nu har hon blivit biten utav en blinning och fått någon sån där fjantig allergisk reaktion ;) Den lilla klenisen hihi. Jaja, hoppas man får se henne snart i alla fall.

Jag och Gerswin 2007 :)

(härlig tid när man var liten nog att kunna rida c-ponny)

 

Kommentarer:
#1: Lollo

Haha nej nej ingen ramlade av ? Haha utom Sofia då ! ;)

Haha du va grym Fia . :)

2011-07-23 @ 13:07:27
#2: Jessica

Hahaha det va ju tur det! :D Ja men Fia jag tkr inte att du skall klaga över att vänta i två dagar, jag har ju fått vänta i flera veckor :P men nu är iaf det förbaskade blinnigbettet och svullnaden borta så nu är man på mw igen så du kan träffa mig :D

2011-07-24 @ 18:31:44
#3: Fia

J: Jag kommer i morgon då ;D

2011-07-24 @ 20:19:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: