Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-02-07
05:09:50

Tävlingar!
Yess! Nu har jag anmält till en hel del tävlingar, får se vad mamma säger om det (hihi)

6/3 Båstad Nationell
Första är i Båstad Med Feno-Me och det är en Natinell dresyr, kommer vara med i 2 klasser!

9/3 Kungsbacka Lokal
Skall vara med på min unghäst Notabene och hoppa 100 - 110.

12/3 Kungsbacka Lokal
Skall vara med på ungponnyn Wacos Rache MW, första gången jag tävlar hoppning på honom, kommer bli 80 cm!

13/3 Kungsbacka Lokal
Åker dit med Notabene igen, hoppar 105 och 110! Dom har bra tävlingar i Kungsbacka för unghästar, många +++ (Y)

20/3 Plönninge Lokal
Åker dit med Notabene troligtvis hoppar 100/100 en klass med omhoppning och en utan omhoppning.

Min söta hopphäst Nota Bene som har en sån grym hoppvilja :D Hoppar 120-130 bana hemma för min tränare, nu är hon 6 år och jag fortsätter att ta det lungt och långsamt fram med tävlandet!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: