Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-12-06
00:49:54

Träning!
I dag så kommer min hopptränare hem till oss. Jag skall hoppa med Wacos Rache, Feno-me och Nota Bene. Sedan bär det av till Sten då jag skall träna med Geld förmodligen (då skall jag allt visa att vi kan piaff och passage!) Jag har sagt till mamma att han kan det, men hon tror då inte mig ;) eftersom jag sa att min häst Titti kunde det (jag var typ 5 år när jag sa så) Givetvis kunde inte Titti Passage haha!

Jag har dessutom kommit fram till att min mammas ridläger är as grymt! Funderade på vilka hästar vi har som går med. Alltså....om jag hade haft tid hade ju jag tävlat dem alla i SM, både hoppning och dressyr! Fattas bara 1-2 hästbussar så hade jag kunnat göra det :D givetvis en hel del sponsorer o bla bla allt som nu mera behövs ;) Framförallt så lägger hon verkligen ner energi på sina elever och lär ut till dom så mycket hon bara kan och lite till!
OCH hon är en sjuhelsikes bra uppfödare!

Näääe, min mamma är helt klart grymmast i världen!!!
Kommentarer:
#1: Katie

Grattis Fia till upptäckten ;-) hihi xD Det var därför jag kom tillbaka år efter år efter år trots att jag grät då pappa lämnade mig med Twilly på Marks Ridcentrum första gången då jag var typ 12 år ;D haha!!!



Skämt o sido, hoppas träningarna har gått bra och att Emilia sov gott i en varm vagn medan hennes duktiga mamma tränade på :-) <3 <3 <3

Varma kramar,

Katie

2011-12-06 @ 16:42:12

Håller fullständigt med dig, din mamma är helt klart sååååå grym!! (där grym=fantastisk :-))

2011-12-07 @ 00:18:53
#3: Vendela

Håller absolut med dig!! Maria är HELT fantastisk!!! Ses på lördag! Kram kram

2011-12-07 @ 12:15:42
#4: Maria

Ååå jösses, har jag en egen fanclub?! Ledd av mina egen dotter, det var som själva tusan. :-D

2011-12-09 @ 11:50:50
#5: Vendela

Klart du har;)! Ses imorgon:)!

Kram kram

2011-12-09 @ 15:14:41
#6: Katie

Absolut Maria ;-D

Kraam

2011-12-09 @ 21:05:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: