Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-12-14
19:56:50

Hopptävlingen!
Jaja...borde dock ha skrivit det här inlägget för länge sedan ^^
Men min första hopptävling för året gick super bra :D

Waco var super duper duktig! Vi nollade grundomgången och gjorde en omhoppning, där fick vi nedslag på sista hindret för jag hade på tok för STOR och LÅNG galopp och kom av för långt ifrån hindret, så jag råkade riva det :( Ryttar miss!

FenoMe var också super duper duktig :D Fast vi fick nedslag i grundomgången ;) Men jag var lite spänd och hektisk i min ridning, då blev det så! Men är så otroligt nöjd :D

Vi var på tävlingsplatsen 1,5h! HALLÅ när det gäller dressyr är man ju plats halva dagen ^^ Så detta var mycket trevligt! Jag får börja kombinera hopp och dressyr tävlingar lite mer till nästa år! För man kan ju tröttna på att åka på hopptävling också, lite fin o stilig vill man ju allt vara också någon gång :D
Kommentar:
#1: Vendela

Ja, klart du måste vara stilig!...någon gång ibland iallafall. Kram kram hälsa alla!

2011-12-23 @ 21:45:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: