Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-12-10
21:52:36

Hopptävling

Feno-Me och jag!

I morgon skall jag på hopptävling! O jag e jätte nervös haha :D Det som är skönast är att jag äntligen slipper knoppa :D Tjohooo!

Jag har inte hopptränat på 2 år!!! (någon annan stans) Utan har bara tränat här på gården. Så min ahästapollar har ju bara hoppat hindrena här hemma! Så skall bli super spännande!!!

Nu de senaste dagarna när jag har tränat med Wacos R och Feno-Me så har dom gått super bra!

Gerswin och Jag

Jag och Dune MW

Kommentarer:
#1: Vendela

Grattis till resultatet!

Tycker det var JÄTTEbra! Du har ju inte tränat borta, så jag tycker du ska vara jättenöjd! Hälsa alla, speciellt Gerswin! Kraam

2011-12-11 @ 19:31:55
#2: hanna

Hej kan du inte berätta lite om Roquefort ? :)

2011-12-12 @ 13:57:41
#3: Fia

Vendela: Ja det skall jag helt klart ta och vara :D Hälsar honom från dig ;)

Hanna, jo visst det kan jag ta och göra i ett inlägg :)

2011-12-22 @ 08:24:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: