Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-08-28
23:05:57

Söndag
I dag så red jag Geld. Första gången på flera veckor! Han va lite pigg, joggade bara runt lite i trav och tog lite galopp på honom.
Wacos R däremot vart super duper pigg så jag hoppade av igen efter kanske 30m, för han tänkte verkligen skjuta iväg när som ^^ så jag tog honom på linan istället, han är inte heller arbetad på några veckor. Möjligtvis att dom har blivit longerade någon gång i veckan :)

Sedan fick Granja som är 4 år springa lös i ridhuset lite, han nämligen inte rida henne :/
Hon skall gå 4 års kvalitén om någon vecka. Hon går fortfarande på bete och är överhuvud taget inte alls jobbad. Men fin o snäll som hon är tror jag absolut det kommer gå bra :) Även jag kommer att ha kommit igång lite mera till dess.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: