Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-04-29
14:33:33

Red Bull händer :D
I dag (än så länge) så har jag ridit 7st hästar! Har gått så bra så, har bara 3st kvar. Så jag passade på med lunch nu (:
Barcelona och Florens som vi fick hem från inridningen igår satt jag upp på i dag! Dom är så snälla att rida, lite sådär vingliga o otympliga ;) Det är bra att dom e vettiga i skallen så man kan rida dem iaf! Dom 2 skall gå 3 års test den 14/5 i Alingsås. Då skall jag visa dom. Kommer nog gå bra :D

Nu skall jag bara äta min mat och sedan rida Feno-Me. Han skall jag tävla med på söndag i Himledalen! LA:P1 och Lagtävlan för ponnyallsvenskan! Geld och Wacos Rache skall jag tävla i morgon i Valinge :D det ligger ute på Tjörn, kommer ta oss 2h att köra dit. Så jag knoppar och fixar allt på dom 2 i dag, slipper jag gå upp extra tidigt i morgon! Räcker med att gå upp SENAST halv 6 tycker jag ^^
Geld o Wacos Rache skall tävla på söndag också, i Himledalen! Båda dagarna skall dom gå LA:1

Fullproppad helg blir det :D + att jag och min pojkvän har fått en lägenhet som vi skall flytta in till den 1 Maj...han får helt enkelt ta hand om hela flytten eftersom jag tävlar hela dagen då :)

Granja 4 år på utebanan!

Granja i Galopp!

Dune i lite trav och jag med en otroligt ful hög hand -.- vet inte vad som flugit i mina händer...men där uppe sitter dom nu! NER MED DOM FIA :@ blir galen på mig hehe

Nåja, mina händer är inte alltid där uppe :)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: