Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-04-25
10:30:39

Tävlingen!
Tävlingen gick bra igår! Den gick som det brukar göra typ, första klassen rider jag alltid lite halvlulligt, rider inte programet riktigt som jag skall göra! Jag lix slarvar och rider bara på o igenom allt, så fick 69% Hade första start med :) Men oj vad han skötte sig fint alltså! Wacos Rache startade jag lite senare med, då hade jag ridit programmet 1 gång o visste precis vad jag skulle tänka mer på och ändra på. Så mellanåt i programmet tänkte jag på rid,rid,rid,halvallt,halvhall,kolla upp...osv! sen glömde jag av det någon sec men kom på mig igen! Fick 71% med honom. Han skötte sig med super bra, var ju hans debut på dressyrbanan med! På framridningen va han lite spänd dem första 5 min och gick runt på tå hihi å flåsade o frustade! Men bara till att rida på runt och göra sitt så slappnade han av o va jätte duktig!

Wacos Rache på framridningen!

(Fick jätte bra beröm för min fina sits och ridning och att det var

trevligt att se, man blir så glad att få höra sådant :D)

Kommentar:
#1: Katie

Mitt hjärta, världens bästa Fia <3 <3 <3



Älskar dig, puss Katie

2011-04-25 @ 13:07:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: