Hästarna och träningen på Stuteri MW

2010-11-04
11:10:51

Onsdag 3/11
I dag var jag på tävling i Kungsbacka med Nota Bene, hoppade 90cm och 1m. Hon gick jätte bra, förra gången vi var där var det hennes första tävling och hon var ganska spänd och så. Men denhär gången hoppade hon allt fin fint och var nästan helt avspänd. Den 17 nov ska vi tävla igen, samma tävling. Då ska vi nog hoppa 1m och 110 :)

Får ta och fixa några hoppbilder på oss snart ;)

När jag kom hem red jag Feno-Me, han gick verkligen jätte bra i dag!

Vi ska ju tävla fre, lör o sön i Nordhalland. Är ju Lag SM där :D Fast jag är somsagt inte med i ett lag ^^ tävlar bara individuellt!




Nota Bene 5 år


Kommentar:
#1: Katie

My birthday Fia!!! :D :D :D Love you alot!!! Vi får ses snart :D :D :D

Kramizzar, Katie

2010-11-12 @ 19:59:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: