Hästarna och träningen på Stuteri MW

2010-11-15
13:56:13

Måndag 15 Nov
Nu har jag anmält mig till Hopptävling med Nota Bene den 17 Nov ( nu på onsdag) 100cm, 110 cm. Feno-Me Dressyr DM i Falkenberg 27 Nov, La:2 och LA:P1 tror jag det var. Hopp DM Feno-Me, LB+5cm LA :D så nu har jag hyffsat många tävlingar att se fram emot!

I morgon kommer min hopptränare hit så då ska jag hoppträna Feno-Me, Ganja och Nota Bene, får se vilka fler det blir (:

Är riktigt taggad nu ;) så nu kilar jag ut i stallet och börjar rida, tror dessutom att vi har praktikanter här nu (2st) så då slipper man vara helt själv på gården...uuuunderbaaart ;D

Ridas i dag!

* Nota Bene
* Feno-Me
* Ganja
* Liari
* Lanzon
* Wacos Rache
* Geld
* Gerswin...kanske hihi
Kommentarer:
#1: Anonym

vilka praktiserar där nu? åh man skulle gärna vilja göra det igen.. har ni kvar fansipan? eller hur de stavas :D

2010-11-18 @ 18:43:50
#2: Fia

Dominic och Emelie heter dom (: fixa praktik igen då hihi ;)

2010-11-20 @ 22:51:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: