Hästarna och träningen på Stuteri MW

2010-11-11
12:36:55

Fredag 5 Nov
I dag så var jag i Nordhalland på Lag SM, red 1 klass, den gick sådär. Det var några riktigt bra moment med, men jag misslyckades totalt på mina förvända galopper :( då jag fick omslag i båda, så det blev bara 3or från alla 3 domare på det. Förlorade mycket poäng, men ändå kom jag på 4e plats :D med hela 67,59%
1an hade 69,53% hade jag inte fått fel på mina förvända galopper så hade jag helt klart vunnit :D
Men jag fick iaf vara med på ett ärevarv hihi! Det var kul :O jag skippade galoppen och tog trav, jiiises vilken trav jag fick :S Det var travökning kan man säga ;) skulle gärna velat ta ett till varv :( men då måste man ju vinna :/


Jag och Feno-Me

Foto: Saga Kullberg

 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: