Hästarna och träningen på Stuteri MW

2010-07-29
18:59:36

Tisdag 27/7
Idag fick jag ha ridteori innan lunch, så då fick jag pompa runt på
min ädla springare "Feno-Me" Han gick super duper dunder bra :D
Blev verkligen nöjd efter det ridpasset! Barnen blev nog också riktigt nöjda + Att dom
lärde sig endel.

När jag var klar med ridteorin fortasatte jag efter mitt schema, nästa häst kom
och nästa häst gick, så rullade det på så. 10 hästar senare var jag så trött i benen
och hade ganska ont i  rumpan efter helgens bravader! Har fortfarande ett
blåmärke...som skiftar färg efter varje dag som går ^^

Red 4 åriga Liari MW som gick jätte bra (: Ha är så söt när man rider honom
Han är så stor, men så liten när man rider honom ^^ är så bus enkel och snäll, samt otroligt
lätt i handen...inte mycket häst där inte ;D
Slänger upp e bild på honom, dock när han var föl. Ska se om jag får tid till
att gå ut i hagen och fotografera alla, hade varit skoj!



Liari MW U: Ganja

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: