Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-03-10
20:07:08

Det blev ingen lyxshake :(

Ja, det skulle ju blivit en lyxshake på Max om jag red riktigt bra men det gjorde jag inte så det blir ingen :( jag blev helt enkelt jättespänd inne på banan, ville för mycket men gjorde för lite. Geld skötte så otroligt bra, han var framåt, energisk och lyssnade för hjälperna väldigt lätt, helt enkelt Feno-Menalt. Sedan att domaren kanske fått leka med trasiga leksaker som liten gör inte saken bättre hehehe ;) hon har säkert inte fått ha lika fina ponnysar som jag, I love My ponys!
*ironiskt*

Geld fick iallafall åka med hem för han skötte sig så exemplariskt, inget mer kött för findus idag ;)







PS. Vi tröstäter just nu på Max

Kommentar:
#1: Sandra AW

Du är värd en lyxshake ändå

Svar: hihi Tack så mycket :)
Fia

2013-03-10 @ 20:31:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: