Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-01-20
06:26:52

Söndag morgon

I går gjorde jag inte jätte mycket i stallet, utan red 3 hästar på morgonen och sedan åkte jag på barnkalas med Emilia till Lekstugan i Varberg! Hennes kompis Malvina fyllde 4 år nämligen :) Emilia hade riktigt roligt där och jag hade också skoj ;) fick åka mycket rutschikana, sedan kunde Emilia åka själv faktiskt :) Blev att simma i bollhavet och massa mer!

Men i dag laddar jag upp för en längre dag i stallet :) 8 hästar skall ridas, Vi har -14 grader, kul! Varför så kallt? Men när jag kommer hem i dag ser det ut som att min man har fått ordning på datorn! Så idag blir det filmer :D får vi ju verkligen hoppas ^^ men det blir först ikväll det ;)

Kommentar:
#1: Vendela

Hahaha vilken söt bild! :D

2013-01-20 @ 16:04:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: