Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-01-21
08:42:34

Måndag

Käns som att jag skriver att det är måndag typ varje dag eftersom veckorna går så fort.
Filmerna har jag fått snurr på nu. Rockys film är uppe som ni sett, var den bra?
Gelds film är färdig och Wacos film är också klar, har bara Granjas film kvar nu.
Kommer lägga upp minst 1 film nu varje dag tills de är slut, dvs 3 dagar till med film blir det, det är väll ändå skoj? Jag älskar att ha gamla filmer att kolla på! För om 2 år kommer dessa filmer vara "gamla" och få kan jag fråga mig " Men Fia, hur red du där egentligen, nu rider du mycket bättre...tuuuur det" Japp, så kommer jag tänka om 2 år och "Ooooj vad fin han/hon var där och vad vi har utvecklats, eller vad den hästen har utvecklats nu" ;) klaga på er egna ridning, för det är ni som gör skillnaden, inte hästen...rider man dåligt går hästen dåligt, rider du bra går hästen bra! Allt är upp till dig! Våga mycket, höj er egna ribba, tänk långsiktigt! Ha uthållighet!

Nu går jag ut och rider :)

Kommentar:

Jättefina filmer. Vi spanar ju lite extra på ponnyhingstar i år inte för att vi skall köpa någon utan av andra skäl. Lycka till med försäljningen, och hoppas de får duktiga ryttare som kan ta väl tillvara på deras talang.

Kommer ni ha några hingstar på station i vår?

Svar: Ja det hoppas jag också att vi gör, annars har jag inget emot att ha dem här kvar hihi!
Gerswin, Rocky, Geld och Wacos Rache kommer vi ha på station, kan ju hända att någon grabb inte finns dock.
Fia

2013-01-22 @ 00:08:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: