Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-06-24
13:11:45

Ridning

Sätter mig snabbt ner nu för att ta en snabb räser lunch! Har ridit Liari, Lanson, Wacos Rache och Granja. Så snabbt jag fyllt magen med mackor och dricka går jag ut och rider Barcelona, till att börja med i varje fall. Sedan fortsätter det på med resten utav gänget :) Amanda H har varit här i några dagar nu och får rida på stona med föl. Ser ut som att hon lär sig ;) trevlig tjej är det, mycket skoj att ha henne som sällskap när man rider :)

Kommentar:
#1: Anonym

Om jag får så kommer jag gärna tillbaka. Känner att jag gärna rider både Duchess och Dunja igen för jösses vad nyttigt det var. Allt som jag har svårt för var det som krävdes för att de skulle gå bra så det blev bara till att koncentrera sig ;)

2012-06-25 @ 21:02:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: