Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-07-16
21:44:39

Måndag

En ny vecka har börjat, nya träningsmöjligheter! Började dagen med att jag försov mig! Marcus stängde av min mobil när larmet gick kl 05.00, så kom upp först 06.30...tur jag vaknar av mig själv ibland :) Kastade i mig frukost och körde iväg till gården och var framme kl 07.00. Började med att rida Feno-Me, efter det så flöt det bara på :) Florens och Barcelona (två 4 åringar) var super fina i dag!! Dom är dessutom super snälla och jätte trevliga, verkligt arbetsvilliga. Så dom 2 är jätte roliga att rida på. Tänkte mig att jag skall börja jobba lite mer bommar och små hinder med dem, bra markarbete är bra! Har hoppat en del med Florens i alla fall. Men inte lika mycket med Barcelona. På eftermiddagen red jag ut med ett litet gäng elever. Gissa vad!? Vi red till havet och badade med hästarna! Galopperade på en äng med högt gräs så hästarna bara svävade fram! Travade i skogen! Skrittade längs vägen! Det var super skoj!!! Och jätte uppskattat ;) Vädret var soligt, men fick motljus...så det syns inte ;)

Kommentarer:
#1: Ellen

Det såg mycket soligare och roligare ut i verkligheten! Men det var jätteskoj i alla fall, tack för att du har så roliga uteritter med oss fia!:)

Svar: Ja visst var det så Ellen :)Varsågod!!! Det är så lite så ;) Får ha minst lika kul själv hihi.
Fia

2012-07-16 @ 22:38:43
#2: Filippa :P

Hihi snygga bilder! Dit får vi rida imorrn :)

Svar: Ja, hoppas vi kan göra det :)
Fia

2012-07-16 @ 22:39:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: