Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-02-25
10:37:14

Lördag 25/2
I går var jag inne på Scandinavium för sista dagen... Absolut inte sista gången ;)
De här 2 dagarna har varit helt fantastiska! Det är absolut min störstas ponny dröm som gått i uppfyllelse, MIT mål har alltid varit att få rida med ponny där inne :) så nu är det avklarat, då kör jag på häst nästa gång ;)
Torsdagen var jag riktigt riktigt nervösoch spänd inför, känslan när man rider in på arenan och ser hela publiken runtom sig, hör alla som ropar på en och hejar på en...den känslan är obeskrivlig. Där inne var Geld lite pigg och glad hihi det är jätte bra tycker jag :) bra när ponnyna har motor i sig! För då kan man verkligen få energi i det man gör!
Fredagen så var jag mycket mer avslappnad än dagen innan, så Geld och jag var inte spända inne på banan och vi fick visat ett super program tillsammans med Cartier och Alexandra!  Riktigt riktigt nöjd över dehär 2 dagarna som varit, o jag skall ju absolut tacka mamma som körde första dagen och var min hästskötare. Andra dagen körde jag, tsm med Jessica, Julia, Ellen och Emilia! Tycker vi blev ett superbra team! Så ni skall alltid få följa med som hästskötare, barnskötare mm!
Nästa helg bär det av mot Falkenberg med Liari, Lanzon och Feno-Me!
Skall rida min första hästtävling för i år, kommer bli så spännande :D LB:3 med de små gossarna och Feno-Me skall även gå LA:3 :)
Bilder och film kommer upp när jag har tillgång till en dator :)
Kommentarer:

sv. ja jag har fotade de. Vill du se? jag kan inne blogg =)

2012-02-25 @ 23:32:03
#2: Fia

Ja! Vill du kanske mejla de till mig :D?

2012-02-26 @ 04:38:51

http://majafrank.blogg.se

2012-02-26 @ 15:32:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: