Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-11-25
09:32:32

Rida Ute
I dag kommer jag få rida ute! Eftersom mamma har vallkurs inne i ridhuset. Kanske inte så käckt om jag rider runt där då ;) Så jag skall rida ute med några hästar nu på morgonen hade jag tänkt mig. Sedan skall Louise min kompis komma och hämta mig, så skall hon fixa mitt hår och massa sådant! Det är i kungsbacka. Är ett projekt arbete för henne. Sedan kommer jag tbx igen mot eftermiddagen. Då skall Julia och hennes lillasyster och Malvina komma. Dom skall få rida lite hästar o pyssla lite. Har ungefär samma gäng hästar so skall ridas i dag. Och så har jag givetvis lilla Emilia emellan alltihopa som får följa med ;)Hon älskar att få vara med, för då sover hon som bäst! Det är en redig tös det!
Kommentarer:
#1: Filippa

Jag vill också vara hos er! :3 saknar mw massor. Hälsa alla från mig! :)

2011-11-25 @ 11:02:18
#2: Fia

Klart jag ska göra! :D Speciellt SD ;)

2011-11-25 @ 22:14:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: