Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-05-28
21:34:24

Div I
I dag var sista omgången klar.
Jag och Feno-Me fick in ett hyfsat program i dag (: Lite små missar här o var! Men det gick absolut bra och jag är helnöjd! Speciellt med att vi (laget) kom 2a och vårat 2a lag kom 3a! Hur bra som helst ju!
Individuellt kom jag 2a på mina 68,15%

På framridningen var det inte skönt väder alltså ;) Regn och blåst! Samma var det på prisutdelningen hihi.

I lag 1 red

Felicia Störby.
Alexandra Nylander.
Lisa Strömberg.
Sofie Relander

I lag 2 red

Amalia Emmoth.
Andrea Åsälv.
Rebecka Good.

I morgon blir det LA:P1 på Geld MW och Wacos R MW :D
Wacos R fick galoppera på åkern 2 varv i dag med hunden Boy efter sig hehe. Han tyckte det var kul att få galoppera av sig lite (:
Geld fick ett enkelt ridpass i ridhuset (började regna) O han va lite små busig o glad hihi Han är så söt (:
Båda är på toppen humör inför morgondagen, fina är dom också med knoppar o pannluggsfläta + svansfläta :O Jag har gjort det alldeles själv! Fick göra om dom där dumma flätorna ett par gånger så dom såg någorlunda ut!

Feno-Me han står med krullig man i sin box och äter o har det skönt ;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: