Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-07-24
17:21:39

Slapp o slö dag :)
I morgon skall jag jobba igen (: taggar jätte mycket ;) Nu är i alla fall Jessica på MW! Slipper man vara så "ensam" när man jobbar haha :P + att Filippa är kvar också. Så skall hitta på någon rolig uppgift till henne :)

Planerar att longera Feno-Me, Geld och Rocky. Eventuellt att jag sitter upp och skrittar lite på Feno-Me :) Vill ju så gärna rida, å kan jag skritta så e det utmärkt!
Sedan skall jag hålla en teorilektion...men har svårt att riktigt bestämma mig för vad :S Skall den handla om Ridteori (då får Jessica rida) Eller skall jag ha om Avel? Löshoppning? Visning för hand? Hjälp mig, jag kan verkligen inte bestämma mig. Eller kanske något helt annat!?
Ni måste lägga en kommentar och hjälpa mig :P För jag kan verkligen inte bestämma mig ^^

Jag och Ganja för väldigt många år sedan (man ser ju hur liten jag var haha)

2007 kanske (:

Kommentarer:

Ridteori tycker jag! Er ridteori är i särklass den bästa ridteorin jag någonsin haft! Vi hade med steglängd osv, den var superintressant. :)

2011-07-24 @ 17:47:39
#2: Anonym

Du skall inte rida Fia! För du får inte rida och det vet du ;) Tkr du kan hitta på något helt nytt, något vi aldrig har haft om teori förut (lycka till) för det är jätte många elever här denna veckan som redan har vart här så man kan ju se om vi kan ge dem något HELT nytt :P :)

2011-07-24 @ 18:27:25
#3: Moa :)

Låter jätte kul, men måste bara att ridteorin är helt fantastik. Väldigt bra:)

Kram Moa :)

2011-07-24 @ 19:04:26
#4: Fia

Jag får skritta om jag så vill det! Så deså ^^

Men det brukar ju vara jag som rider på ridteorin o mamma som håller den...så den kommer ju inte bli lika bra :P Säg nu något annat som kan vara av intresse :D

2011-07-24 @ 20:18:45
#5: Greta

Ta avel eller häst vid hand :) det är jätteskoj!! ^^

2011-07-25 @ 12:06:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: