Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-03-03
13:08:59

Jessicas första start

Då har Jessica och Gerswin gjort sin första start i år. Hon var riktigt nervös och lämnade lite saker åt slumpen. Så därav fick hon lite små missar här o var + en jätte miss! Men dom kom på 2a plats med 64,1% så dom har ett SM kval om jag inte är helt ute och cyklar :)

Till nästa klass som hon rider 14.10 kommer det gå mycket bättre! Jag är säker på att hon kommer vinna. Hon säger själv att hon är "back om track"!
Vi hejar på dig här hemma Jessica, har ögonen på dig (via equipe)

Kommentar:
#1: Jessica

Tackar tackar! Tyvärr blev det ju ingen vinst, men vissa saker gick bättre och andra sämre så som det är oftast :) men men för att vara första tävlingen i år och inga direkta super ritten så kan jag inte vara annat än nöjd! Speciellt eftersom att detta är FÖRSTA gången jag någonsin rider de nya programmen så... ;)

2012-03-03 @ 15:46:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: