Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-11-04
13:29:07

Lag SM
Sådärja! första start är gjord nu! Det var med Wacos Rache MW, LA:4 på 68% Vi placerade oss som 1a :D yeeee! Jag är superglad (: Han var otroligt duktig inne på banan, så jag är riktigt glad över honom. Förövrigt så, när vi skulle lägga in sakerna i bilen för att åka till tävlingen säger Jessica att det är punktering på bilen. Jag tittar efter och ser att det är helt tomt! kul tänker ju jag, hur fasiken löser vi detta? Så mamma ringer verkstaden som kommer snabbt upp, hämtar däcket och lagar det, kör upp igen och sätter på det :). Som tur va så sadlade o tränsade vi Wacos R innan vi åkte, eftersom vi visste det skulle bli tight med tiden. Japp...15 min framridning, ungefär så länge som jag skrittar fram min häst ;) Men det löste ju sig jätte bra :D 1a placering o allt!

Kvart i 3 åker vi med Feno-Me. Då skall jag rida FEIs Lagtävlan. Hoppas jag har lika skoj i den klassen.
Kommentar:
#1: Ryttare till en Gerswindotter:)

Grattis till segrarna!! Lycka till resten av helgen!

2011-11-04 @ 22:11:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: