Hästarna och träningen på Stuteri MW

2011-03-25
19:10:48

Härlig dag!
Alltså...jag älskar vädret här :D Ännu i dag var det superfint väder!
Jag tränade galoppiruetter på Flori i dag! höhö, första gången jag gör det ;) har ju bara sett andra göra det, så gissade lite hur man gjorde och Natali berättade även. Dom blev riktigt bra! Gjorde också jättefin Passage o bra galoppombyten. I morgon ska vi filma när jag rider den, få se om klippet kommer upp här ;) vet ju aldrig hur det ser ut, jag vet ju bara hur det käns och vad Natali säger. Vem vet, hon kanske bara säger till mig att det är bra för att vara snäll haha, nej tror iuf inte det ;)
Red också 3åringen, han va fin som vanligt :P Va en kille och kollade på honom också, så jag fick visa upp den :D Så kasst rider jag nog honom inte ;) Puuh tur det!

Jag gjorde också ett Kompetensbevis test i dag! Jag klarade det :P Man behöver det för att få köra häst längre sträckor mm -.- Men, nu e det gjort iaf! Så nu får jag ju ta körkort med haha.


Feno-Me



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: