Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-01-17
11:40:41

Torsdag Lunch

Mer snö har det kommit och mer snö kommer det bli! Men jag hoppas på att det inte blir kallare än vad det är nu. Avskyr att rida i tjocka byxor lager på lager. Man känner sig så otymplig helt enkelt.

Några hästar är nu ridna, har ungefär 4 st efter lunch också att rida. men nu skall jag åka snabbt bort till banken och växla euron till kr :) så skall jag verkligen verkligen försöka att inte köpa mig ngn semla!! :O jag är så sjukt förälskad i semlor så det inte är sant! Kan absolut äta 4 st om dagen i en månad utan att ena tröttna på det! Den perfekta semlan har mycket mandelmassa, inte för stor bulle, får inte bli för mycket bröd lixom ^^ och sedan lagom med grädde! + florsocker på toppen!! Aaaaahh!! Men kan baka det när jag kommer hem i kväll! Mycket bättre ^^ Tårtor är jag också väldigt förtjust i och paj! Tur jag rider så mycket hahaha...hade varit en liten boll annars ^^
Hade jag inte ridit hade jag absolut varit en bagare!

Kommentarer:
#1: gunilla json

Ja det är kallt .Det där med bakverk ,det har du en framtid i med,det är bra att ha lite valmöjlighet.Du är duktig på det, jag har ju smakat på dina bakverk men än annan får ju tänka på vikten som du slipper.

Svar: Tack Gunilla, vad snällt sagt :) Det är ju verkligen roligt att baka ;) Hahaa...du får komma hit och rida då ;)
Fia

2013-01-17 @ 11:56:50
#2: Annika

Ha, ha, med tanke på hur många hästar du rider om dagen så tror jag inte att det gör något om du äter en semla eller två;(

Svar: hahaha...du får komma hit och äta semlor med mig OCH rida med mig! ;D
Fia

2013-01-17 @ 13:18:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: