Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-01-24
11:20:14

Torsdag Lunch

På morgonen i dag när jag körde till jobbet så blev jag försenad, pga av att en förare hade kört för fort och kommit av vägen med bilen upp och ned! Så dit försvann några hästars tid, suck! Kan inte alla bara förstå att om det är -15 Kan det vara väldigt halt på vägen?

Nu sitter jag i alla fall och äter varm fisksoppa! Gott!
Detta är en riktig soppa dag, så kallt ute...men så himla vackert väder ändå! Tänk, när det är såhär kallt, då är det klarblå himmel och strålande sol! Men när det är varmt då skall det regna och vara mulet.
Kajsa kommer hit och vi börjat med träningen ca 11.45. Då tänkte jag börja med Liari, eftersom jag kan skritta fram honom ett tag innan, han lär ju vara pigg haha!

Nu skall jag skynda mig!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: