Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-01-22
06:00:00

Tisdag morgon
Upp tidigt som vanligt, börjar min dag med 20 ml Blutsaft!
 
"Blutsaft ger kroppen järn och är rik på B-vitaminer
 
Ja! Jag känner mig mer energifull, har mer ork på dagen och är gladare dessutom!
 
Näää, jag är inte sponsrad, men jag tycker ni kan testa detta om ni känner er trötta, sega mm! Dock kan man ju börja fisa rätt så mycket de första dagarna...hehehe! Men 4 dagar så e det över Och vipps så får ni orken att rida 7 hästar om dagen och det går som en dans på röda ros...röda mol...nä rosa moln!
 
 
30 min senare...I med resten av min frukost! Som alltid består av massa mat! Frukost är den viktigaste måltiden på dagen, ät mycket! Fyll upp ditt energiföråd så du håller dig pigg och glad till Lunch!
Jag äter Gröt till frukost med lite honung i eller lite sylt, 1-2 mackor på sidan av, 1 stor mugg te med lite lite honung i och innan jag går ut genom dörren tar jag 2 st D vitaminer och tuggar på dem! För det behöver man massa extra under vintern här i Sverige, eftersom vi inte har riktigt lika mycket sol just nu som Thailand tex. hehe ;)
Kommentar:
#1: Madde

Fy vad hemskt med blutsaft. Jag ÄR imponerad! He He men är det vad som krävs så får man väl snällt dricka det :):) hoppas du får webb underbar dag! kramar

Svar: Bara att tänka sig att den är god, gillar den! Smakar vindruva :)
Fia

2013-01-22 @ 07:10:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: