Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-01-14
06:50:59

Måååhåååndaaaag!

Sedär, vi har en till härlig och underbar måndag här...dock alldeles för kall! Men i dag är det 9 hästar som skall ridas, alltid lite extra många på måndagen så blir det ca 7-8 hästar de andra dagarna.
Innan jag åker iväg till mitt arbete i dag skall jag lämna Emilia på sitt dagis. Som hon har saknat det :D hon älskar nämligen att vara där, gråter aldrig när jag lämnar, bara när jag hämtar hahaha.
Får hoppas jag flyter på lika bra i dag med alla hästarna som jag gjort tidigare dagar :) har gått riktigt bra. Arbetat målmedvetet fram med alla hästarna, har tänkt extra noga på vad det är jag skall göra. Då fungerar det, simsalabim!

Men innan jag börjar rida måste jag harva ridhuset!

Kommentar:
#1: Lena Svartholm

Hej Fia, härlig bild på dej och Feno-Me, är det OK om jag lägger ut bilden på min FB-sida och visar mina vänner vilken fin far/morfar vi har till vår ridponnyston ?

Svar: Hej! Tack så mycket :)Självklart får du låna den bilden på fina Feno-Me ;)
Fia

2013-01-14 @ 08:59:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: