Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-01-11
16:24:04

Lunchen kom till nytta

Min lunch med den välkända Kyra.K kom till nytta ;) Det gick suveräääänt även med häst gänget efter lunchen :)
Har skav sår på båda benen, från sömmarna på ridbyxorna och från ridstövlarna...gaaah! Aaootch! Men förhoppningsvis går det över i morgon när jag rider lite till, hehehe. Eller inte, kanske redan försent när man inser att det är 2 blodfläckar på ridbyxorna på utsidan från skaven! Den som vill vara fin får lida pin eller?

Men jag kan inte förstå att det redan är fredag? Var tar alla dagar vägen, tiden bara springer iväg när man vill ha mer tid. Vill man att tiden skall gå fort får den mycket långsamt.
Jag måste nog "mind fucka" tiden nu! Jag kan minsan överlista den kanske ;)


P.S Passa er, jag har vakthund på besök som passar våra fina träns ;)

Kommentar:
#1: Katie

Så söt han är! Åå vilka goa öron!!! <3

2013-01-11 @ 19:55:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: