Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-01-11
12:49:24

Lunch med Kyra!

Än en fång är Kyra.K här och håller mig sällskap vid lunchen. Hon ger mig tipps och idéer om hur jag skall rida öppnor, slutor samt galoppombyten. Lär mig en hel del av henne faktiskt :)
Det bästa är att jag kan se det om och om igen genom att spola tillbaka!

Första gänget innan lunch är ridna, 5 st blev det. Det har gått helt fantastiskt med dem! Åååh så glad jag är :)
Granja gjorde superfina byten! I går på träningen testade vi att göra några och i dag gjorde hon några helt suveräna!
Jag och Feno-Me red också några galoppombyten som blev riktigt fina. Framförallt kändes han väldigt bra och mjuk i travarbetet när jag red skolorna. Nu hoppas vi på att det fortsätter såhär bra framåt, för då säger jag bara Heey heeeey Grand Prix i Augusti! Haha;D nä men tjusigt går det :)

Min lunch bestod förresten av Potatis, brunsås, nötstek med lingonsylt! Muuuums, nu är man uppladdad för de 8 andra hästarna!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: