Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-01-26
11:44:42

Lördag

I dag har jag med mig Emilia till jobbet, då blir inte så mycket tidning i dag, men å andra sidan fins det saker att putsa, lindor att linda upp, tvätta schabrak osv.
Så får jag helt enkelt stå och titta på när hästarna blir ridna, då vi har ett par spekulanter här i dag på diverse hästar :) Alltid lika skoj att se dem från marken sett...hästarna alltså! För dom är bara så fina :D Är helt klart en annan grej att se dem från marken än att rida dem :) Tillsammans blir det en bra grej ;)

Här kommet bild på 2 älgar dom jag och Feno-Me såg för några dagar sedan. Mamma ringde mig när jag var i ridhuset och sa att om jag red ut ner till ridbanan kunde jag se älgar, dessutom, om du sitter på häst kommer du riktigt nära. Nu kanske ni andra tänker "öööh, om man sitter på häst? Den blir ju typ skiträdd och skenar åt andra hållet?"
Men när man har en ponny som Feno-Me kan man trava fram och inprincip klia älgarna i pannan ;)

Kommentarer:
#1: Hanna

Jag hördes ryktas om dom där... Ni verkar ha älgvänligt område, för det är väl inte första gången ni haft påhälsning? Coolt iallafall :)

2013-01-26 @ 13:03:29
#2: madde

Vilka fina långa ben dom har hästarna ;) supersöta!

2013-01-26 @ 13:34:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: