Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-01-26
00:28:26

Dressyr med Kyra
 
 
Jag sitter för tillfället i soffan och läser en bok "Dressyr med Kyra" som ni säkert läst eller har hört om (hoppas jag)
Och jag kan inte sluta läsa! Klockan är mycket och jag skall upp tidigt i morgon och rida, men detta är sååååå spännande så jag kan inte slita mig ^^ Har redan läst hela 36% av boken och började för lite drygt 1 timme sedan, jag är ju så gott som färdig, då kan jag lika gärna avsluta nu med att läsa klart den! Så resonerar jag....i alla fall en del av mig, medans en annan del säger åt mig att nu skall du sova!
Får se, kanske läser några sidor till av ren envishet, men klokheten får ta över sedan ;) Går upp extra tidigt och läser lite (Lurar mig sjäv, kan ju lika gärna läsa lite till och sova längre).
Jaja...Nu skall jag läsa vidare! o.O
 
P.S Jag har en ny mejl, då min gamla mejl inte är så passande längre ^^
Gammla mejlen är [email protected] (Som är ett cross märke)
 
 
Nya mejlen är [email protected]
Som är ett...Fia Märke!
 
 
 
Fina bilder på Kyra.K
 
 
 
 

 

 
Kommentar:
#1: Kajsa Boström

Jag brukar läsa den engelska versionen... Bra vilket som :)

Svar: Jag vågar mig på den engelska kanske efter denna :) Så kanske jag även tar den engelska med Anky.Brukar är ett bra ord i detta sammanhang!
Fia

2013-01-27 @ 09:07:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: