Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-02-24
21:47:25

Slem/Spya?
Nu skall jag berätta för er vad det var på bilden häromdagen!
 
 
Detta är dreggel/slem från Hästen Liari!
När jag la på sadeln och gick i väg för att hämta tränset hade han redan börjat tugga och slemma så det droppade lite slemner från munnen, när jag är ca 10 cm från munnen gapar han stoooooort och ut kommer en hel flod av dreggel! Så varken jag, Ellen, Manne, Yansson eller Feno-Me var skyldiga, utan det var Liari som är ca 180 cm hög som var den skyldige (:
Kommentar:
#1: Hanna Nilsson

Haha det var alltså en häst! Hästen gick verkligen in för ridningen! Tur du inte fick det på dig Fia!

Svar: Ja lite tur kan man allt ha ibland :D
Fia

2013-02-24 @ 22:05:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: