Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-02-03
19:24:00

Slapp söndag

I dag har jag varit ledig, har varit en så slapp söndag! Jag och Marcus + Emilia har hälsat på Marcus morfar och farmor, druckit kaffe och ätit kakor ( jag och Emilia i alla fall)
Men nu sover Emilia och jag sitter i soffan i min läshörna under min läslampa och dricker te, läser en bok samt skriver upp när hästarna är skodda, nu är det dags för mig att börja ha koll på den biten :) Ser ut som att det blir hovslagarevecka till veckan som kommer ;)
Har också anmält mig till årets första tävling :D Det är i Mars i Falkenberg. Skall rida LB på Florens LA på Lanson och MSV:C på Geld! Ååååh så spännande :D är så taggad, tror det är den 10 e mars, så om någon vill följa med är den så välkommen, alltid trevligare med sällskap :)

Nu skall jag fortsätta dricka te och läsa!



Bild på mig och Feno-Me...också många år sedan. (5)

Kommentar:
#1: gunilla json

hej Sofie jag läser din blogg varje dag ,mycket trevlig läsning.

Svar: Tack så mycket :)
Fia

2013-02-04 @ 08:49:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: