Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-02-11
08:48:33

Måndag

Yes, uppe på jobbet, ny vecka väntar, nya möjligheter och en chans att uppfylla veckans mål! Är det någon mer än mig som är taggad på en ny vecka :)? Hoppas vi får hem släpet snart som har varit på lagning, hade varit himla skönt att få hem det igen.
Ca 6 hästar skall arbetas i dag, fins det tid kommer jag longera någon till också. Annars är det nog inget mer spännande som händer i dag, än just det jag skall göra ^^

Men händer det något spännande under dagen lovar jag att dokumentera det på bloggen :D flyger jag av hästen lovar jag att ta kort Från backen ;)

Kommentar:
#1: Amandorna

Vi vill se många kort från backen Fia! ;D

2013-02-11 @ 13:49:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: