Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-04-17
08:07:40

Morgon med fint väder!
 
 I dag kommer bli en bra dag! Ännu en till dag jag kan rida ute :D Då blir både jag och hästarna glada. Blir lite klättring och galopp i uppförsbacke, sedan ridning på utebanan.
I dag har jag ca 7 hästar att arbeta. Vilket självklart är superskoj! För alla går så himla bra, de bara utvecklas precis som jag väntat mig...en del över förväntan. Tex Granja tillhör den kategorin just nu och det harhon gjort länge. Hon är verkligen en av mina favoriter, Lanson också. Det är dem vi skall sälja :( Meeeen...vi vill också kunna föda upp nya hästar! För det är ju o
 
ckså roligt. Roligt är det om man får se dessa hästarna ute på tävling tillsammans med annan ryttare. 
Annars får jag snart köpa hästbuss och skaffa en hästskötare eller 2! haha...å det har man ju kanske inte riktigt pengar till xD Men vem vet...det kanske kommer in en greve på vår gård någon dag och säger att hans dotter har slutat rida och att deras hästbussar bara står och skräpar på deras herrgård! hahahaha.....Dream on! Iväg nu i stället <3
 
 
Wacos Rache på sin första LA tävling som 6 åring där han fick 75% kom 1a :) Och Emilia är i magen!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: