Hästarna och träningen på Stuteri MW

2013-04-02
07:29:34

Hingstvisningen

I går var vi på hingstvisning hos stall Phem. Det gick jätte bra, solen sken och det var nästan vindstilla! Många kom det också och kollade, vilket var roligt. Men bäst var nog när alla tyckte vi var så himla många hästskötare. Filippa, Lisa, Amanda, Ellen, Carro Jag och mamma. Ja vi var några stycken med ;)
Geld och Wacos Rache skötte sig så himla bra! Inte är jag ju förvånad, men så glada över deras fina temperament.
Nu laddar vi för öppet hus den 1a maj hos oss. Då skall jag även hoppa hingstarna :D äntligen börjar det roliga här ;) haha! Så kommer vi också ha ponnyridning på hingstarna efteråt, så ta med er massa kontanter så kan ni rida fleeeeeera flera varv på er favvo hingst ;D
Givetvis skall alla också få titta på alla de söta lammen och alla fina hästar & hela vår fina lägergård! Så du som kommer på ridläger i år eller du som funderar på att komma är så välkomna att ta er en titt :)
Nu skall jag iväg till tandläkaren...usch! Sedan stallet !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: