Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-09-29
19:47:00

Championatet dag 1 för Geothrix
Då har jag ridit med Geothrix, efter min upptorkning! Givetvis var det uppehåll från regnet när jag inte var där. Men när jag kom dit igen tog jag med min förföljare, Regnet! Så ja, vi blev väldigt blöta igen ;) Men vad gör det när man red på 80% sov slutade som 2a bland 5 åriga D-ponnyer! 1an fick 82% och heter Hollyss Cerwin och är e: Veronas Gerswin. Geothrix morfar är givetvis Veronas Gerswin. Han är en bra morfar och pappa hihi ;)
 
Nu har det dock känts som om jag är nära feber! Så har blivit varma koppen soppa! 
I morgon skall jag ha med mig dubbelt upp av kläder! Käns konstigt att det är sista dagen i morgon :/
Kommentar:
#1: amanda h

hej Fia, skulle du inte kunna ha en liten " knoppskola" med bilder och beskrivning på hur du gör dina fina knoppar:)

Svar: Vet du hur många gånger jag har tänkt ha det!, Fast funderar på en film :)
Fia

2012-11-05 @ 18:34:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: