Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-11-14
21:59:48

Hemma från semestern och uppe på pigga hästar
Åh, nu är jag hemma från Thailand! Kom hem den 10 nov, så har varit hemma några dagar nu. Men i måndags började jag rida hästarna, så de kommer igång innan det är jul ;) och oooj så pigga de har varit haha! Bockar och bugar gör de hehehe! De får busa av sig lite de första dagarna så jag hittat balanssinnet :p Man kände sig lite som en utomjording när jag satt upp på de första hästarna. Första hästen fick faktiskt bli Rocky, visste att han är definitivt lugnast när han har en ryttare på ryggen. Oj så snäll han var med mig ja, en riktig gentleman ;)
I dag när jag tog gangstergänget Liari och Lanson blev det bock och bus! Hoohoo vad pigga de var ^^ Mamma har hunnit arbeta några av mina hästar lite på lina som tur är.
Har dessutom klippt Geld och Rocky, båda 2 var super duktiga! Geld dock, hade otroligt otroligt super duper mycket päls! Så om någon vill ha lite Geld päls till typ en jacka kanske ^^ så kan man hämta de ;)
Nu skall jag sova, så jag orkar gå upp i tid och hinner lämna Emilia på sitt dagis, som hon älskar! För att åka vidare i tid till mitt arbete!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: