Hästarna och träningen på Stuteri MW

2012-03-05
12:40:52

Yes!

Nu har jag suttit här en stund och pillat med allt möjligt! Flyttat, bytt text stil...till och med ändrat så Headern är nu länkad till www.Suterimw.com. Massa massa mer har jag ändrat! Så nu känner jag mig riktigt smart haha ^^
Nu är det dags att åka till gården så jag kan lasta min fina Feno-Me. Vi skall åka till Sten och träna i dag. Då skall jag träna på galoppombyten :) Och lite annat smått och gott ;)

I går kom vi ju förövrigt 3a i LA:3 :D Så vi kom 1a i första klassen och 3a i andra...trotts några total missar i programmet :O Tur jag har världens vackraste o bästa ponnybus som håller mot halvbloden! Feno-Me äger ;)


Feno-Me på Lag SM 2011
Bild: Annika Karlbom

Kommentarer:
#1: Vendela

Blev ju super med bloggen! Ses på lördag!

Kram

2012-03-05 @ 20:41:05
#2: Fia

Tack Vendela :) Ja det gör vi :D

2012-03-05 @ 21:52:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: